174

inte för att mitt liv är det minsta intressant men, de senaste veckorna har varit väldigt sorgliga. det enda värt att skriva om är väl det jag tagit med mig kameran till, så:
var på en antirasistisk demonstration för ett tag sen. det var kallt men, ganska fint.




min mor fyllde 52 år med. så vi väckte henne omänskligt tidigt och gav henne halvdana presenter. sen hade hon ett kalas med, vår var det.



världens finaste amanda har förresten med fyllt år. jag tog lite bilder på henne när vi var i ishallen med skolan (fikade).



annars har jag mest pluggat, sovit och varit i skolan. umgåtts med folk och peppat att the kooks kommer till siesta. precis just nu lyssnar jag på bob hunds nya. vill ta livet av mig för att pete ska till sverige och att jag inte ska dit.
2011-03-16 @ 18:01:12 meningslöst Permalink


hjärtan:
Postat av: Malin

åh, alice bloggar!!!!! <3

jag stalkar verkligen dig nu för tiden.

men tycker att det är kul. har inget liv.

gillar när du uppdaterar i alla fall......

puss

2011-03-16 @ 20:59:01
URL: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
Postat av: Amanda

Du är snäll Alice. Jag är äldre än dig, otroligt. Tror inte ens själv på det. HÅHÅ. Jag tror snart att det är jul eftersom det snöar. I natt kommer säkert snälla tomten upp i skorstenen. Ser fram i mot det. Ja ska fånga han, och ge han till dig när du fyller år.

2011-03-17 @ 20:53:24
Postat av: Jeanette

Tack så jätte mycket för den fina kommentaren. Den gjorde mig glad. Dumbeldore wouldnt allow this är riktigt bra skrivet:)

2011-03-23 @ 21:04:16
URL: http://heavyhorses.blogg.se/

hjärtan:

Namn:
kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Hej:

Trackback
RSS 2.0