158

spenderade dagen i skolan. efter det köpte jag en kavaj och några böcker med amanda, är nöjd. kavajen är oanvänd, gjord i danmark. helfin. var ett tag sen jag köpte en kavaj sist, om du aldrig gjort det. PROVA. fin känsla gullet. jag och termos (vet att du älskar det anna) bestämde oss sen för att bege oss mot leo för att rensa kylskåpet, hälsa på hunden och bara vara allmänt våldgästande. ingen var hemma så vi väsnades i trappuppgången en halvtimme innan han och hans kompanjoner anlände. vi drack te och åt mackor. hans mamma gick till affären och handlade kakor, go mamma. jag och anna lämnade lägenheten för att dra oss mot teatern. vi skrek/sprang/hoppade/kramade joel en sekund och hade massa fina teaterövningar. tanten som leder vår grupp är typ det bästa som hänt mig. HAHA, gud vad jag babblar. är hemma nu. sov tre timmar förra natten, peppar att sova fler inatt. kerlek på livet alltså, studiedag imorgon orkar inte bezt.

hahaha, alltså ja. såhär snygg är jag i mina nya glasögon. umgås med man-bör-inte-använda-glasögon-om-man-inte-har-dålig-syn-människor så jag kommer antagligen inte låta världen beskåda dem. men skit samma.




schtek.
2011-01-31 @ 22:08:27 meningslöst Permalink


hjärtan:
Postat av: Anonym

Svar;



Det är det snyggaste paret jag sett.

Och du är också snygg, påtal om... Ja, snygg.

2011-02-05 @ 00:05:54
URL: http://smalfilm.blogg.se/

hjärtan:

Namn:
kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Hej:

Trackback
RSS 2.0