140

dagarna efter nyår spenderade jag hos Malin. vi besökte med jämna mellanrum Mari och Elin, de besökte med jämna mellanrum oss. vi han laga väldigt, väldigt mycket soppa (lycka till med att äta upp den malin). vi hann även färga elins toppar blåa, dom råkade dock bli gröna, ha ett helt mysteriet på greveholm-maraton och ett halvt diselråttor och sjömansmöss-maraton. vi bakade väldigt mycket onyttigheter och drack massa te. vi han få samma sjukdom allihopa efter allt kramande och pussande. vi hann lyssna på efterblivet bra musik och dansa, ja. dansade gjorde vi hela tiden. spenderade timmar på café och handlade på mellandagsrean. vi gjorde fattiga riddare tolv på natten. vi hann även vara uppe hela nätterna och prata om allt mellan himmel och jord. allt slutade med att jag och elin lämnade göteborg och åkte på olika håll efter ett evighetskramande till hejdå. åh, jag saknar er redan. vi hann bli vana vid att umgås med varandra dygnet runt, men det ledde till att det nu blev väldigt tomt.



2011-01-06 @ 14:15:05 meningslöst Permalink


hjärtan:
Postat av: Mari

Vi är hemska människor. hemskt bra människor.

Japanese style!



HAHAHAHHAHAHAHAHA JAPANFOTOBILDEN PÅ MIG, JAG SER ALLMÄNT MISSBILDAD UT, ögat hänger lite. Jag kan dock inte förneka det och säga annat än JAG ÄLSKAR DET. eller?



alice, gör min middag. Jag saknar dig och de andra mobboffren<3

2011-01-06 @ 14:22:53
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Malin

ÅH MEN ÅH MEN ÅH! JAG HATAR ATT JAG ÄLSKAR DIG, OCH JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET ATT JAG HATAR MIG. fast det stämmer inte riktigt. älskar att jag älskar dig, fast det får mig att sakna dig alldeles för mycket också.

2011-01-06 @ 18:28:37
URL: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
Postat av: ljungberg.

Åh fan vad rätt det låter! Sådär mysigt och bäst som ett jullov borde vara! :,)

2011-01-06 @ 20:05:19
URL: http://lowfidelity.blogg.se/

hjärtan:

Namn:
kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Hej:

Trackback
RSS 2.0