208

mitt liv var inte så händelserikt efter hultsfred. fikade med agnes och kollade på harry potter.
var på stranden med karin och lukas. blev bestulen på allt jag ägde (fick tillbaka det, tjuvar med dåligt samvete äger)
sen var jag med snyggkarin någon dag till och dränkte mina sorger i alkohol. det var trevligt.
åkte till min älskade mormor med.
åt kringlor och drack läsk på bilbingo i blekinge. äkta tantstil.
plockade svamp och blåbär.
mormor lagade vegetariskt för första gången i sitt liv.
vi träffade andra släktingar och deras katter.
och min mor kom på besök.
adjö.
2011-08-02 @ 22:15:35 meningslöst Permalink


hjärtan:
Postat av: Angelica

mysiga bilder :)

2011-08-03 @ 03:34:44
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: KARIN

Jag håller helt klart med om att bliden ser oerhört bra ut för att det ska vara jag som är på den! haha



Massa kramar Barlice!



PS. dina bilder är inte rosa och kostiga men texten är väldigt liten på min dator.

2011-08-15 @ 14:27:53

hjärtan:

Namn:
kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Hej:

Trackback
RSS 2.0