180

när jag inte har några bilder att visa er känns uppdateringar onödiga. har varit sjuk alldeles för länge för att inte lämnas med skuldkänslor över alla lektioner jag missar. när man inte har något bättre för sig kollar man igenom hela säsonger av big bang theory och lägger en hel dags vakna timmar på harry potter. mitt sällskap består av världens hungrigaste katt och en nackontskapande soffa. jag blir inte frestad av att resa mig när man vet att det kommer leda till känslan av att någon misshandlar mitt huvud. inte heller av att försöka andas varken genom näsan eller munnen då båda varianterna leder till obehagligheter. för tillfället ligger väl glädjen i långa samtal med fina människor. allt jag begär är att få lite sommar, inte så svårt väl?




ett litet försenat grattis till markus krunegård förresten, grattisgrattisgrattis.
fint ska det va och du är finast av alla.
2011-04-07 @ 19:14:28 meningslöst Permalink


hjärtan:
Postat av: louise

jag vill också ha en hungrig katt!! åh orättvisa liv.

och sommar. åååh nu nu nu

fast vet du det är ju inte så långt kvar bara två månader. för två månader sen var det februari och det känns ju inte alls längesen! snart är det sommar! och då ska vi ses och dansa. längtar

2011-04-07 @ 19:48:19
URL: http://hemlosakatter.webblogg.se/
Postat av: frankie

haha, jag är så jävla sexig.

Jag saknar dig och arvika och sommar och markus och melon och ALLT OKEJ GIEF ALLT.

<3

2011-04-08 @ 22:06:31
URL: http://kajsafrank.tumblr.com
Postat av: bella

åh fint med sommar

2011-04-12 @ 21:40:22
URL: http://thirteenseven.blogg.se/

hjärtan:

Namn:
kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Hej:

Trackback
RSS 2.0