48

lördag. lördagen gick snabbt, jag borde ha pluggat hela dagen men det gjorde jag inte. det är inte okej att jag är skoltrött efter några veckor i skolan. vill vara rik och gå på alla festivaler i sommar. ser fram emot håkan-signeringen och håkankonserten. ser fram emot markus-konserten och siestas första bandsläpp. har fortsatt ommålningen av mitt rum idag, känns som jag har gett mig in på ett evighetsjobb men de får det vara värt. har gjort munkar, gjort nudelwook till mig och min mor (efterblivet att jag gillar att göra mat mer än att äta) och ätit mig fet på hallonsoda och ostbollar. men det är så det ska vara.
2010-09-25 @ 22:34:18 meningslöst Permalink


hjärtan:
Postat av: louise

hej alice!! taggar vi bandsläpp eller? ohja!!!!!!

2010-09-26 @ 11:07:26
URL: http://sinktothebeat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska också på håkan! och signeringen, och Markus, och ingenting och shout out louds och johnossi! haha

men när skola vi ses? jag har tid på lördag efter fyra men det kanske är skumt? vad vet jag:P

Mitt msn har adhd dock, så det loggar ut mig varannan sekund!

Ha det bäst så länge!

<3

2010-09-30 @ 19:21:02

hjärtan:

Namn:
kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Hej:

Trackback
RSS 2.0