88

har lyssnat på beatles sen jag kom hem, ett litet glädjerus går genom kroppen varje gång. fick idag 9 dagar utan skolan till mitt befogande. efter att ha gjort två prov, ätit lite skolmat/spya och lite halloweenfika. känner mig ganska misslyckad som inte ska fira alls men finis-frank kommer hit imorgon så jag ska nog överleva. 

vad ska du göra på höstlovet? (tro det eller ej, men jag vill faktiskt veta.)
2010-10-29 @ 20:04:00 meningslöst Permalink


hjärtan:
Postat av: Madeleine

Svar: Åh tack så mycket!! :)

2010-10-29 @ 22:59:18
URL: http://madeleine.blogg.se/
Postat av: bella

om du verkligen vill veta vad jag ska göra så kan jag berätta att jag planerar att redigiera en film som jag och mina vänner filmade idag, äta på mcdonalds för första gången på flera år, gå på hemmafest och dansa i flera timmar, frysa lite, mejla min lillasyster som är på andra sidan atlanten, laga rotfruktswok med min mamma för det är vår nya favoriträtt, ha singstarkvällar, putsa mina vinterskor, måla naglarna, packa en helsingforsväska, fnittra lite åt roliga personer och plugga.

det sista vill jag stryka men det kan jag inte.

puss

2010-10-30 @ 16:49:37
URL: http://thirteenseven.blogg.se/
Postat av: Jasmin

jag ska läsa böcker på engelska, jag ska lyssna på fin musik (så som coldplay, tokio hotel, kent, håkan hellström och muse) sen ska jag dansa med fina vänner och drömma och spendera mina nätter sömnlösa.

2010-10-31 @ 23:21:25
URL: http://childhoodlight.blogspot.com

hjärtan:

Namn:
kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Hej:

Trackback
RSS 2.0