83

tåget blev inställt, finaste flickorna kom 2 timmar sent. vi köpte några extra kilo på varje mage för massa pengar vi inte hade. åkte buss hem till mig och vildmarken. pratade konstant (med några tystnaden som uppstår tystnader) och skrattade ungefär lika hysteriskt ungefär lika mycket. satt timvis vid brasan, drack te och åt nötter. åt röbetssoppa. gick en skogspromenad, plockade giftiga svampar. vi sov lite då och då. doppade frukt i smält choklad. slogs och fick skåda emelies talang för att bita folk. tog bussen tillbaka till kristianstad medan vi tänkte på att helgen hade gått alldeles för snabbt. spenderade några timmar på ett dyrt café och sa adjö.
allt jag vet är att med er mår jag ganska väldigt bra. bo närmre mig.

2010-10-24 @ 19:16:35 meningslöst Permalink


hjärtan:
Postat av: Mari

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA. Tanten på första bilden :)

Ni är bäst. Helgen likaså. åh<3

Ja bo närmreeeeee!

2010-10-24 @ 20:05:58
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: johanna

så fin blogg!

jag blir helt tagen

2010-10-25 @ 13:26:29
URL: http://knownasme.blogg.se/
Postat av: andreas

det finns biljetter än (: men passa på nu!

2010-10-25 @ 17:17:02
URL: http://popluggen.blogg.se/
Postat av: elin

hahahaha tanten och Emelies min!det är så trevligt jag har fortfarande klottret och blåmärken på armen som jag tänker på er när jag märker av, ska vi flytta till gbg elr??(neej,vi flyttar inte till lund!)

:D<3

2010-10-27 @ 22:58:51

hjärtan:

Namn:
kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Hej:

Trackback
RSS 2.0