82

hann fem minuter innan jag skulle åka se att två av grannens hästar rymt och numera stod i min trädgård och åt/trampade upp varenda levande växt. tog mig till världens finaste praoplats där jag fick en två timmar lång massage och ansiktsbehandling gratis. värt. drack lite te, lärde mig lite nytt och slutade. simmade och åkte hem för att inse att IAMX ska spela i sverige (gå med mig, snälla. jag dör annars).
(det är snö på marken, i oktober, i skåne. vad fan)
2010-10-21 @ 21:37:58 meningslöst Permalink


hjärtan:
Postat av: Anonym

Robinson är lite kul att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-22 @ 11:37:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Malin

Att cykla är ju superbra! Man får ha vantar och gott humör bara. Jag cyklar nästan överallt när jag inte åker spårvagn

2010-10-24 @ 17:09:27
URL: http://mrswolf.blogg.se/

hjärtan:

Namn:
kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Hej:

Trackback
RSS 2.0