69

borde inte vara skoltrött redan, borde verkligen inte det. men det är jag. har andats allt mitt syre inomhus idag, kändes onödigt att gå utanför rummet. har pratat med grannkatterna och läst harry potter. har druckit te och städat mitt rum. ännu en gång är helgen slut, varje gång helgen börjar inbillar jag mig att ja, kanske blir denna helg lite längre. men nej. inte denna gången heller.

This world is full of misery, the anger is too big to see.
That's why I had to dream this dream.

2010-10-10 @ 19:39:03 meningslöst Permalink


hjärtan:
Postat av: Malin

det är klart att du inte ser ut som en man. mer som en fin flicka. och tack. jag ser ut som vanligt. fast nej, jag har ju klippt av luggen lite.



helger är alltid lika korta och det är egentligen ganska sällan de är speciellt bra. ändå längtar man hela veckan.

2010-10-10 @ 21:37:40
URL: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

tack snälla :D

Vilken harry potter läser du? :D

2010-10-11 @ 00:34:35
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Heidi.

hittade din blogg av en slump. den är väldigt fin. du tar väldigt fina bilder.

ville bara säga det.

kram

2010-10-11 @ 13:29:40
URL: http://fantasisplitter.blogspot.com
Postat av: Mari

Det gör ont i mig när jag läser hur du är ledsen eller annat. För jag borde höra dig berätta istället för att läsa det. Sen saknar jag dig väldigt.



Vi kort håriga borde hålla ihop. DU ÄR BALL OCH SÅ UNDERBART SÖT VÄNNEN<3 Fint klippt!

2010-10-11 @ 18:27:50
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Karin!

2010-10-11 @ 19:05:39
Postat av: Karin!

Hahaha jag är sämst! fin kommentar jag skrev där uppe eller hur?

Nej men det var inte alls det jag ville få sagt!

jag ville säga att jag är en dålig bloggläsare som inte läser din blogg varje dag utan bara någon gång i veckan och sen BOOM så upptäcker jag att du har lagt upp massor som jag helt har missat!

så:

1. ÅHHHH VAD DU ÄR FIIIIN I HÅRET!!!:D du passar ju verkligen i det! det är bevisat, du passar i allt:)

2. Jag älskar dina bilder! fattar aldrig hur du lyckas få med så mycket värme när du tar foton på typ din säng... inte för att vara elak, jag tycker att det är underbart! hoppas du inte tycker att jag är elak!!!

3. LOPPIS VAR?! jag skulle egentligen på den fjälkestad men vi struntade i det för karro behövde vila sig (jag vet, jag vet, intresseklubben antecknar)

4. jag önskar att jag kunde stötta dig mot pif men du vet ju att jag har en lite ovanlig relation till honom (det där lät baaaraaa snuskigt, men du fattar nog ändå)

5. du som har franska! VEM ÄR ANNIKAS NYA POJKVÄN!?!?! hon skriver bara om hur underbar "M" är och jag får nyfikenhetspasmer!

Nu skriver du till mig på FB och förstör min koncentrationsförmåga men jag tror att jag har fått sagt det jag ville!:D

Puss och kram, ses på stan:D

<3

2010-10-11 @ 19:13:59

hjärtan:

Namn:
kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Hej:

Trackback
RSS 2.0