103

fantasilös. har köpt vinterskor (förlåt älskade converse), gått och blivit "nästan vegetarian", stickat timmar i sträck, ställt klockan på omänskliga tider, pluggat om turkiet under första världskriget, ignorerat hur stökigt mitt rum är alldeles för länge, pratat med fina människor (som till stor del befinner sig i göteborg allihopa, märkligt), blivit kallad "den vidrigaste människan jag mött" och nyligen börjat längta efter ett besök av lovisa i helgen.

(förlåt för bildlösa, fantasilösa, meningslösa inlägg.)

en spellista.
2010-11-10 @ 20:58:24 meningslöst Permalink


hjärtan:
Postat av: Rosita

Det lät ändå fint, förutom det näst sista, usch. "/



Jag snor spellistan! :)

Jag ääälskar första låten, påminner om sommaren 09, åh.

2010-11-11 @ 19:06:51
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Lovisa

åh det kommer bli fiiint hihi

2010-11-12 @ 19:08:07

hjärtan:

Namn:
kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Hej:

Trackback
RSS 2.0