135

julförberedelser i två dygn nu. har städat hela mitt rum, man kunde inte se mitt golv, mamma dog lite så jag var ganska tvungen. vi har klätt granen och druckit glögg. bakat pepparkakor och lussekatter. gjort ischoklad och knäck samtidigt som vi lyssnat på den juligaste julmusiken. jag har kört julkalendermaraton med alla avsnitt jag missat så att jag kan vakna upp imorgon (precis som varje jul) och se det sista avsnittet. sen har jag pratat med malin i fyra timmar, vi firade när klockan blev 00.00 genom att skriva massa fina svarta och svåra skypesmileysar. mådde allmänt bra över att vi ska träffas på tisdag. åh. 


2010-12-24 @ 01:43:56 meningslöst Permalink


hjärtan:
Postat av: Malin

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



fint med överdrivet många hjärtan.

puss på dig älskade alis.

2010-12-24 @ 11:05:10
URL: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
Postat av: SKYPARVÄN HOHOHOH skypar med dig nu

SLÄPP LÖS DINA HÄMNINGAR OCH LUSTER

Och lycka till imorgon!

2010-12-26 @ 19:53:04
Postat av: SKYPARVÄN HOHOHOH skypar med dig nu

SLÄPP LÖS DINA HÄMNINGAR OCH LUSTER

Och lycka till imorgon!

2010-12-26 @ 19:53:17

hjärtan:

Namn:
kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Hej:

Trackback
RSS 2.0