133



åh du utseendefixerade värld, gör mig blond och onaturligt smal, visa mig din bild av perfektion.
2010-12-21 @ 20:06:15 Permalink


hjärtan:
Postat av: Malin

för få hjärtan här.

<3



du behöver inte vara blond och smal för att vara perfekt, för du är redan världens finaste.

2010-12-22 @ 08:02:12
URL: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
Postat av: ljungberg.

Va? Vem vill vara blond och smal i denna utseendefixerade värld?



Jag menar det finns ju så mycket snyggare sätt att vara perfekt på! :)

2010-12-22 @ 14:12:55
URL: http://lowfidelity.blogg.se/
Postat av: mathea

Ingen kan se ut som barbie. hon är allt för onaturlig. Läste någon gång att om man skulle göra barbie till en människa med hennes barbie-mått så skulle hon vara ca 1.95, kunna få båda hennes händer runt midjan, C-cupa och big röv. det går ju liksom inte. ingen människa kan se ut så.. <3



att bygga på det vackra man redan har i det personliga hos varje individ är sjukt mycket bättre och finare. Va den du är. visst, man kan göra förändringar, typ "hej jag vill färga håret blått och lila" visst kan man få göra det. Bara DU mår bra så skiter iaf jag i om du har blå/lila hår isf. för det är det som det hänger på i slutändan ändå. Det hänger inte på perfektion, det hänger inte på kilon, längd, livsstil hit och dit. Alla har sina brister, alla har sina hemligheter, och dessutom så har alla problem på ett eller annat sätt. Att måla upp det där perfekta går inte. För vad är egentligen perfekt? Nä, för INGET är perfekt. Sätt istället upp små mål i livet som tills vidare blir större mål i framtiden. På så sätt så ändras du både som individ och i dig själv, och du kommer genast att se livet som ljusare. Egentligen vet jag inte varför jag skriver allt det här, men jag reagerade starkt på ordet "perfektion", eftersom jag själv har strävat alldeles för mycket efter det där i mina dagar..(och är även kvar i det än idag) Hjärtat, ta vara på livet och låt inga plastdockor, eller överdrivna retuscheringar förstöra din vardag. Kram och GOD JUL! <3

2010-12-24 @ 01:27:35
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

hjärtan:

Namn:
kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Hej:

Trackback
RSS 2.0