123

orkar inte med de sista veckorna innan jullovet, lärarna försöker pressa in så mycket som möjligt under så kort tid som möjligt. plus att jag är äckligt trött och endast vill ha lov.
skriver låtar, dricker te, pratar med fina kvinnor om planer inför nyårsafton och ramlar vart jag än går. äter konstig "mat" i skolan och förstår mig inte på så mycket.

(du är så vacker när du ljuger för mig)
2010-12-07 @ 18:24:04 meningslöst Permalink


hjärtan:
Postat av: Rosita

Åh men så är det alltid, lärarna gör alltid så.

Vilket jag inte förstår, för jag menar, inser dem inte att vi har annat att göra också? åh.



Jag kanske skriver nått litet om det där sista, får jag det?

2010-12-07 @ 19:21:46
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Malin

du är så vacker när du ljuger för mig.



herregud, vad fint. om det är från en låt du har skrivit så vill jag hemskthemskthemskt gärna höra den. låter ju som kent. <3<3<3

2010-12-08 @ 17:07:21
URL: http://looneyluna-malin.blogspot.com/

hjärtan:

Namn:
kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Hej:

Trackback
RSS 2.0