178

mari rullade ner till skåne i ett lila tåg och blev attackerad av en lycklig skåning i solskenet när hon hoppade av. vi hade en såndär fruktansvärt fin helg med morotskakor och försök till att skratta hysteriskt men ljudlöst samtidigt mitt i natten (omöjligt). vi stressade iväg till malmö och gav en flaska ett namn. jag försökte lära mari att prata skånska (som vanligt), det gick (som vanligt) alldeles utmärkt. vi dansade oss svettiga, lyckliga och vackra tills rösten tog slut och hela kroppen värkte. sen passade vi på att dansa lite till. om du skulle få för sig att säga ett ont ord om bob hund när jag var i närheten skulle jag trycka ner dig på marken och ge dig ett hårt slag på kinden (oroa dig inte, jag har inga armmuskler). vi köpte vinyler och jag fick setlistan som förresten var världens bästa setlista. sen sov vi och var ofräsha ett tag innan mari lämnade mig.





någon fick för sig att filma när vi dansade, förstår inte hur dom hittade tid till det. har tappat bort en såndär sladd förresten, så bilder blir det nog inte på ett tag. fml

så, HIT MOI. vad tycker du om bobsi, finis?
2011-03-30 @ 17:50:18 meningslöst Permalink


hjärtan:
Postat av: Sarah

Åh vad fint det låter! Jag vill också ha musik och morotskaka, hit me säger jag bara! :)

2011-03-31 @ 12:58:50
URL: http://pellasparlor.blogspot.com

hjärtan:

Namn:
kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Hej:

Trackback
RSS 2.0