195

(bilderna kände inte för att vara i ordning över huvudtaget)
fick besök av mari, malin och elin, fina flickor. de sov i mitt vardagsrum alla nattimmar och vi åkte med våra gigantiska väskor till hässlehåla. siesta var några av de lyckligaste dagarna i mitt liv och jag sov nästan ett dygn när jag kom hem. lungorna var jordfyllda och huden vad bränd men jag kommer fan aldrig glömma en sekund.
jag träffade en mängd saknade människor.
sen träffade jag en mängd underbara människor jag kommer sakna vid senare tillfällen.
var lite ofräsch och duschade inte på fyra dygn.
sen var vi alkoholpåverkade och lyckliga ungefär hela tiden.
vi såg bland annat lite kooks, bob hund, håkan, hercules, ladytron, smk, wolfmother och grät lite till henrik berggren.
vi höll till i extrem värme dygnet runt och varje festivalare tog av sig kläderna och sökte sig desperat till skuggan.
vi sprang runt lite i en bäck.

hängde lite utanför netto med alla andra skabbifashion-folk.
vi pyntade en unicampcorn-skylt och bestämde oss för att vara allmänt glittriga.
hade lite matbrist och lite sömnbrist men levde på överskottsenergi.
vi dansade, dansade, dansade.
2011-06-08 @ 20:06:29 meningslöst Permalink


hjärtan:
Postat av: Miranda

Jag tycker om din blogg så himla mycket. Den är fin :)

2011-06-08 @ 21:25:20
URL: http://ovanligflicka.blogg.se/
Postat av: ljungberg.

Du jag kan ju garantera att Emmaboda kommer bli helt efterblivet mycket bättre! Så varför håller du på och sälja din biljetter och grejer?! Sluta upp med det där! D:

2011-06-10 @ 01:20:53
URL: http://lowfidelity.blogg.se/

hjärtan:

Namn:
kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Hej:

Trackback
RSS 2.0