139

åkte till malin igår. malin är världsfin. elin och mari kom hit. vi blev åh så svarta, svåra och fina. åkte till göteborgs näst äldsta hus, hemskt fint. avslutade året med den finaste kvällen någonsin och började året därpå med finaste natten någonsin. orkar inte summera 2010, har haft väldigt långa insnöade kent-perioder. men jag har samtidigt hunnit träffa för fina människor, vakna upp varje morgon för att träffa två fina människor som jag inte orkar med, för fina. har gått på festivaler och upplevt höjden av lycka. har glömt bort att det finns anledningar till att leva. har älskat och hatat. men det spelar ingen roll. för just nu är jag lycklig.

jag minns inte så mycket, men jag älskade det. vi skrattade, dansade och rullade runt i snön.








känns ganska konstigt, 2011. låter ganska konstigt i munnen.
2011-01-01 @ 23:27:49 meningslöst Permalink


hjärtan:
Postat av: Malin

ALICE! du borstar tänderna nu.

fastän du lägger ut skabbigaste bilden på mig där jag är helt borta så är du bäst.

PUSS

2011-01-02 @ 00:10:05
URL: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
Postat av: Malin

åh, dör lite på att du inte är här nu och borstar tänderna med mig. saknar dig för mycket redan. men vi måste ses snart igen!



HJÄRTAN.

<3<3<3

2011-01-05 @ 23:53:54
URL: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
Postat av: Malin

Tack! Och vem är detjag ser om inte lilla klassisen MARI? Grymt

2011-01-06 @ 13:21:32
URL: http://mrswolf.se

hjärtan:

Namn:
kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Hej:

Trackback
RSS 2.0