183

steg upp lite för tidigt och hade teateruppvisning idag. vi höll till högsthögsthögst upp i huset på loftet och virrade runt. sminkade oss lite och sprang ner för alla trappor för att kolla på andra grupper, det var hemskt trevligt.
sen någon gång där på den tidiga eftermiddan visade vi upp vår lilla midsommarnattsdröm och var ganska hemskt duktiga. finns inga bilder på mig i mina svarta trasor runtsnubblandes i allmän ondhet så ni får en liten bild på världens finaste drottning.
jag och en hel hög andra trevliga människor spenderade några timmar på ett litet café. jag och fanny halvsov mest i en hörna hela tiden, extra fint.
vi drog oss hem och nu är jag ojsåpeppad på att få besök av två hemskt fina varelser imorgon. puss på livet
2011-04-16 @ 22:57:07 meningslöst Permalink


hjärtan:

hjärtan:

Namn:
kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Hej:

Trackback
RSS 2.0