54

är det bara jag som är lite besviken på både Anttilas och parkens nya? jag och ida har kommit fram till att alla borde ha med sig ett täcke till skolan, så kan man sitta där i sitt täcke, dricka te och lära sig allt om grammatik, imaginära tal, nedbrytande krafter och annat vi jobbar med nu. erkänn hela livet skulle varit ett disco. hade i alla fall bild med, ritar av hogwarts, en klass"kamrat" gick fram och sa "CRAZY" men jag är inte särskilt nöjd. nu ska jag plugga matte, dricka te och lyssna på anttila. GIVE ME GIVE ME GIVE ME MORE LADIES DU ÄR VÄRLDENS SNUSKIGASTE MAN
2010-09-30 @ 17:16:49 meningslöst Permalink


hjärtan:
Postat av: Idadadadadada

GÅ OCH LÄGG DIG I ETT HÖRN, RÖVHÅR!!!!!!!!!!!!!

2010-09-30 @ 19:26:35

hjärtan:

Namn:
kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Hej:

Trackback
RSS 2.0