79

blir lite glad i hjärtat av att bo i skåne när människor uppdaterar om den första snön för den kommer antagligen inte hit på ett tag. cyklade några kilometer i motvind till bussen idag och tog mig lite skakig (hatar att vara ovetande om saker vilket man är när man kommer till en ny plats, hatar att känna mig lite dummare än alla i min omgivning) mot en spabutik i min stad. spenderade dagen med att prata med rara människor, dricka te och ta in information om tvålar och liknande i alla de sorter. fick lära mig lite om hur mycket skit jag äter (de är alla väldigt inne i det här med hälsa) och vilka skitprodukter jag använder. dagen gick snabbt och jag är nöjd, även om hela jag osar parfym och jag inte kom hem förrän halv 6. jag möttes av ett paket från sonic idag, det förgyllde min dag ytterligare.



2010-10-18 @ 18:24:05 meningslöst Permalink


hjärtan:
Postat av: ljungberg.

Stalka på så mycket du vill så länge jag får stalka din blogg. För det gör jag så gott jag kan! :] (lite dålig på att kommentera dock...)



Men du går ju nian väl? Då får du lov att använda din tid till mer värdefulla saker för betygen spelar ingen roll än! :) Högstadiebetygen har man BARA för att söka till gymnasiet sen försvinner dom typ.

2010-10-18 @ 19:32:15
URL: http://lowfidelity.blogg.se/
Postat av: Karin

Heeej! vilka fina bilder, som vanligt! men varför i hela friden en spabutik av alla ställen? känns inte riktigt Alice om du frågar mig!

Och vad är det för "texter" om jent och håkan? jag fattar nada! förväntar mig en förklaring!



Och lyckost dig som träffat håkan! haha jag är för virrig för det tror jag, man kan inte få allt:P



Savner deg Barlice (=norsk!):D

<3

2010-10-18 @ 22:14:37
Postat av: E

Är också glad över att jag bor i skåne just nu. Vill inte ha snö nu!



Fina bloggen, men det vet du ju.

2010-10-18 @ 23:26:31
URL: http://chariots.blogg.se/
Postat av: Emma

undrar, vart du fick tag på de där båda fina böckerna?

2011-06-03 @ 20:02:33
URL: http://memmas.devote.se

hjärtan:

Namn:
kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Hej:

Trackback
RSS 2.0