62

jag har inte mycket att berätta idag. jag knarkar mandariner och te. får tillbaka mitt sämsta matte-prov någonsin. ett av fotografierna på min vägg försvinner spårlöst. grannkatterna är mina bästa vänner och min so-lärare min största fiende. försöker efter att jag tagit bussarna och gått gatorna (som jag börjar vänja mig vid att gå nu) mot mitt relativt nya hem försökte jag med våld trycka in fakta om nedbrytande och uppbyggande krafter, ekologiskt jordbruk och några franska meningar.
godnatt min sköna,
inga bilder idag så du får en liten spellista.
2010-10-05 @ 21:30:57 meningslöst Permalink


hjärtan:
Postat av: ljungberg.

Åh mandariner! Såna börjar man kunna äta igen nu ja! Jag erkänner mig själv som en mandarinknarkare jag med...

2010-10-05 @ 23:15:25
URL: http://lowfidelity.blogg.se/

hjärtan:

Namn:
kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Hej:

Trackback
RSS 2.0